סיון שחור, לע"מ

"מודה לך על המאמץ, זה נס" | שר החוץ נפגש עם להקת Bi2 ששוחררו מתאילנד
פז אבוחצירה1.2.24
6
0
0
שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש עם חברי להקת Bi2 ששוחררו ממעצר בתאילנד לאחר שממשלת רוסיה ביקשה להסגיר אותם למדינתה בשל צעדי מחאה שביצעו בעבר נגדה.
חברי הלהקה היו מבוקשים בידי ממשלת רוסיה.
שר החוץ ישראל כ"ץ: "מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שעושה את כל המאמצים לא להשאיר אף אחד מאחור. תפקידנו לדאוג להגנתם ולשלומם של אזרחי ישראל בכל מקום - והצלחנו. אמרתי לחברי הלהקה - המוזיקה תנצח".
סולן הלהקה, לובה Bi2: "אני מודה לך אדוני השר כ"ץ שמדינת ישראל לא הפקירה אותנו - זה נס".
6
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
