ארגון אימהות הלוחמים

תומך במפגינים? המשטרה דרשה הרחקה לחודש, בית המשפט קבע יומיים
פז אבוחצירה1.2.24
9
0
0
בית המשפט השלום בבאר שבע שחרר ארבעה מוחים שנעצרו במעבר כרם שלום כשהפגינו נגד הכנסת משאיות הסיוע לעזה.
המוחים סירבו לחתום בתחנת המשטרה על הסכמתם להרחקה של שבועיים מאזור המעבר והובאו לבית המשפט שם ביקשה המשטרה מבית המשפט לאשר את ההרחקה אולם בית המשפט דחה את בקשתם והורה על שחרורם והרחקתם למשך יומיים בלבד. את המוחים מייצג עו"ד נתי רום מארגון חוננו.
עו"ד רום מסר: "מרשיי סירבו לחתום על 15 ימי הרחקה מכרם שלום שם עוברות משאיות הסיוע לחמאס. בדיון הבוקר ביקשה המשטרה הרחקה של 28 ימים, דבר זה הוא מופרך לחלוטין ולא ראינו בקשות כאלה בהפגנות אחרות. אנו שמחים כי בית המשפט דחה את בקשת המשטרה וקבע כי הרחקתם מהשטח הצבאי הסגור תהיה ליומיים בלבד כפי שהיא מושתת על כל אזרחי ישראל".
9
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
