
מאות מפגינים חוסמים את נמל אשדוד: "דורשים למוטט את חמאס בלי סיוע"
פז אבוחצירה1.2.24
8
0
0
מאות מפגינים מארגונים שונים לדוגמת 'צעדת האימהות' ופורום 'תקווה', תומכים ואזרחים מכל קצוות הקשת הפוליטית ומכל הארץ, חסמו את נמל אשדוד למעבר משאיות.
סימה חסון, יו"ר ארגון 'צעדת האימהות' מסרה: "הגענו לזעוק נגד הכנסת המשאיות לחמאס. עם ישראל דורש את מיטוט והכרעת האויב בלי לתת לו סיוע".
גם ח"כ צבי סוכות הגיע לתמוך בהם ואמר: "העברת הסיוע לאויב בזמן מלחמה הוא כתם מוסרי וערכי. כולם יודעים שחמאס משתלט על הסיוע, הקונספציה כבר קרסה וברור לכולם שרק לחץ על חמאס יביא להשבת החטופים".
8
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
