
0:00 / 0:00
ח"כ פוגל על החסימות בכרם שלום: "אם היה מותר לי להיות שם, גם אני הייתי שם" | צפו
ליאור שדה30.1.24
1
0
0
ח"כ צביקה פוגל התייחס לחסימת הכבישים ומשאיות הסיוע בכרם שלום.
פוגל אמר כי "אם היה מותר לי להיות שם, גם אני הייתי שם".
פוגל הוסיף ושלח מסר לסינוואר: "אני מציע לך להיכנע מהר כי זאת הדרך היחידה שלך להישאר בחיים. בכל דרך אחרת, אתה והאידאולוגיה שלך תיעלמו".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
