מירי שמעונוביץ, לע"מ

השרה רגב: "ארה״ב היא ידידתנו ובת בריתנו הטובה ביותר"
ליאור שדה29.1.24
6
0
0
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת הקבינט המדיני בטחוני, תא״ל (במיל׳) מירי רגב התייחסה לביקור שגריר ארה"ב.
רגב אמרה כי "שמחתי לפגוש היום את ידידי שגריר ארה״ב בישראל מר ג׳ייקוב לאו (Jacob J. Lew).
במסגרת הפגישה מסרתי תנחומי לעם האמריקאי על מותם של החיילים האמריקנים אמש, בתקיפה בבסיס ליד ירדן.
כמו כן, מסרתי לשגריר את תודת אזרחי מדינת ישראל לנשיא ביידן, ולעם האמריקאי על תמיכתם ועמידתם האיתנה לצד מדינת ישראל.
ארה״ב היא ידידתנו ובת בריתנו הטובה ביותר.
כך זה היה וכך ישאר לתמיד.
סיכמנו על הקמת צוותים מקצועיים שיחלו לפעול מיידית, על מנת לקדם סוגיות תחבורתיות חשובות".
6
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
