
0:00 / 0:00
"זיהיתי את המחבל, פעלתי על מנת לנטרל אותו": הלוחם שחיסל את המחבל בחיפה מדבר
פז אבוחצירה29.1.24
3
0
0
סרן ע', מפקד צוות בקורס חובלים חיסל את המחבל הבוקר שביצע פיגוע דריסה, ממנו נפצע חייל באורח קשה.
המחבל הגיע עם הרכב לכניסה לבסיס 'בת גלים', דרס את הלוחם ויצא עם גרזן, כדי לנסות לבצע פיגוע משולב.
הלוחמים שהיו באזור ירו לעברו מטח אש ראשוני, שלאחריו הגיע סרן ע' והשלים את פעולת נטרול המחבל.
"יש לציין את החשיבות של שמירה על קור רוח, תוך חתירה למגע ושמירה על נחישות", ציין ע'.
גיבורים.
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
