דוברות המשטרה 

ארגז עם שמונה רימוני רסס צה"ליים, עוזי טעון ותחמושת נתפסו בצפון
אליה פרג'ון29.1.24
7
0
0
אתמול בשעות אחר הצוהריים, במסגרת פעילות של שוטרי תחנת גליל מערבי בשת"פ עם לוחמי מג"ב חוף כנגד האלימות בחברה וברחוב הערבי, ביצעו השוטרים חיפוש ברכב של חשוד בכפר אבו סנאן.
במסגרת החיפוש איתרו ותפסו השוטרים ארגז ובתוכו, 8 רימוני רסס תקניים צהליים, תיק ובתוכו נשק עוזי עם 10 מחסניות מוכנים לשימוש ו - 4 חבילות תחמושת כדורים מסוגים שונים.
בתום החיפוש עצרו השוטרים תושב המקום בשנות ה - 30 לחייו שהועבר לחקירה בתחנה ובסיומה נכלא.
בהתאם לממצאי החקירה, המשטרה תבקש היום מביהמ"ש השלום בעכו לדון בהארכת מעצרו.
ממשטרה ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק ולהשקיע משאבים, כוחות ואמצעים בתופעת אמצעי הלחימה המוחזקים בניגוד לחוק וגובים קורבנות ללא הבחנה למען ביטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי".
7
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
