תיעוד מבצעי, מד"א

פועל כבן 60 נפצע באורח קשה בעקבות נפילה
אליה פרג'ון29.1.24
0
0
0
לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על פועל שנפל מגובה של כ-4 מטר במהלך עבודתו באתר בנייה במושב במועצה אזורית דרום השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר, גבר כבן 60 במצב קשה, עם חבלה בחזה ובבטן.
(צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
