
מרגש: מאות חגגו סדר ט"ו בשבט בישיבת חומש | צפו
בישיבת חומש קיימו סדר ט"ו בשבט בבית המדרש החדש, בהשתתפות רבנים ומאות תלמידי ישיבות.
את ההתוועדות לכבוד ט"ו בשבט הוביל ראש הישיבה, הרב אלישמע כהן, והשתתפו בו הרב אורי שטטנר, הרב שמחה שטטנר והרב נתנאל יוסיפון. כמו כן השתתפו בו כ-300 תלמידי ישיבות מישיבת ההסדר קרני שומרון וכן מהישיבות התיכוניות ישל"צ, פרי הארץ, שלום בנייך וחרשה.
מנכ"ל הישיבה, שמואל וונדי: "ט"ו בשבט הוא החג שבו עם ישראל מתחברים חזרה אל האדמה ולארץ ישראל. ב"ה בשנה האחרונה זכינו להעמיק את השורשים פה בחומש ולחזק את האחיזה הישראלית בכל אזור צפון השומרון.
אנו שמחים לראות את עם ישראל מתחבר גם הוא לצפון השומרון ובוחר לבוא ולחגוג את חגה של ארץ ישראל בהתיישבות המתחדשת בחומש. אנו מתפללים ומקווים להמשיך ולהעמיק שורשים לא רק בחומש, אלא בכל שטחי ארץ ישראל השלמה".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
