רשתות ערביות

"פגענו בספינות אמריקניות בצורה ישירה" | החות'ים בתקיפה נוספת בים האדום
תום אברמסון25.1.24
1
0
0
בארגון הטרור החות'ים טוענים כי, בתקיפה נוספת ביממה האחרונה שיגרו טילים בליסטיים לעבר אוניות של הצי האמריקני במפרץ עדן ובמצר באב אל-מנדב, המקשר בין הים האדום לאוקיינוס ההודי.
"כמה מהטילים הבליסטיים שלנו פגעו במטרות, למרות ניסיונות של האוניות ליירט אותם", אמר אחד הבכירים בארגון. "אחד מכלי השיט יצא משליטה". (צילום: ארכיון)
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
