דובר צה"ל

האמריקנים מעריכים: רבע ממחבלי החמאס בעזה מחוסלים
אליה פרג'ון21.1.24
3
0
0
על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, צבא הגנה לישראל חיסל מתחילתה של הלחימה בין 20% ל-30% ממחבלי החמאס ברצועה.
על פי הדיווח לחמאס עדיין יש ציוד רב על מנת להמשיך בלחימה מול ישראל והוא מנסה להמשיך לשלוט בחלקים רבים בעזה.
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
