קובי גדעון, לע"מ

האם כספי הרשות יועברו באמצעות גורם שלישי?
אליה פרג'ון19.1.24
3
0
0
במהלך הלילה, התקיימה במשך שעות ארוכות ישיבת קבינט מדיני ביטחוני שעסק בכספי הרשות (החזרי מס על עבודת פועלים ותנועת סחורות) בגובה של למעלה מ-200 מיליון שקלים בחודש.
כאמור, מי שלוחצת את ישראל להעביר את הכספים לרשות היא ארה"ב שהעלתה הצעה, שהכספים האלה יועברו באמצעות מדינה נוספת כשעל פי הפרטים במהלך הדיון הועלתה נורגיה כמדינה ממנה יועברו הכספים
זאת על מנת לסיים את הסאגה שהתחילה מהסיבה שהרשות סירבה לקבל את הכסף, בעקבות הקיזוז שנעשה.
כאמור בסופו של יום, ההצעה עדיין לא עברה אבל נדמה שכבר כעת יש מי שמתנגדים להצעת האמריקאים, בינהם השר בן גביר שהתנגד בטענה שאין ערבויות לישראל שהכסף לא יגיע לעזה.
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
