נת"ע

לאחר שהושבתה - הרכבת הקלה בגוש דן שבה לפעילות
אליה פרג'ון18.1.24
2
0
0
משעות הבוקר המוקדמות מדווח על תקלה בשל בעיות מערכת האיתות של הרכבת.
לפני זמן קצר התקבלה הודעה מהרכבת הקלה -הקו האדום בגוש דן כי הרכבת חזרה לפעילות.
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
