
״אשם״, ״מחדל״, ״הדחה״ | בכביש 6 ממשיכים עם שילוט השמאל
כאילו שלא קרה דבר בישראל, כאילו שלא עברנו כאן, כולנו, אירוע מטורף ששינה כאן את הכל.
השמאל ממשיך להתנהל כרגיל ולצד ההפגנות שחזרו, כך גם השלטים בכביש 6, כביש אגרה שכולנו משלמים כדי לעבור בו, שממשיך לקחת חלק בפוליטיקה.
אמנם, אנשי כביש 6 לא תולים את השלטים, אך הם מאפשרים את תלייתם וככל שידוע, למרות שמדובר בעבירה על החוק, הנהלת הכביש לא הגישה תלונה במשטרה ולא פועלת לתפיסת פעילי השמאל.
מזה תקופה ששלטי המחאה השמאלנית חזרו להיות חלק מנוף הכביש.
עם תחילת המלחמה, בכביש 6 דאגו מיד לשילוט תמיכה במדינה, דגלי ישראל בכל מקום והוכיחו שיש להם שליטה בנעשה על הציר המרכזי בישראל, אלא שכעת הכל חזר ליום שלפני.
הנוסעים על הכביש נתקלים בשלטים הקוראים לבחירות כעת, להדחת ראש הממשלה ועוד. הפונט בשלטים זהה לאלה של מחאות השמאל ולכולם ברור מיהו בית היוצר.
חשוב לציין כי השילוט מסכן את חיי הנוהגים בדרך וכי הצבת השלטים מהווה, כאמור, עבירה על החוק.
בין השלטים שנתלו לאורך הציר: ״אשם״, ״הדחה עכשיו״, ״ישראל חייבת ממשלה מתפקדת״, ״מחדל״.
צילום: מצלמת רכב.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
