אלעד מלכה

גלנט: "צר לי כי היו מי שבחרו לעוות את דבריי - תושבי אופקים ושדרות היו ועודם בראש מעייני"
ליאור שדה8.1.24
19
0
0
שר הביטחון, יואב גלנט, התייחס לדבריו שעוותו בסיעת הליכוד.
גלנט אמר כי "צר לי כי היו מי שבחרו לעוות את דבריי בצורה מניפולטיבית. כוונת הדברים הייתה שהשיח על המעבר בין השלבים נועד ליצירת שפה משותפת בין הדרג הצבאי והמדיני ולא לטובת שיח ציבורי.
תושבי ותושבות אופקים ושדרות היו ועודם בראש מעייני".
19
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
