מיכאל גלעדי, פלאש 90

גלנט: "שמונים אלף תושבים צריכים לשוב בבטחה הביתה"
אליה פרג'ון8.1.24
3
0
0
שר הביטחון, ח"כ יואב גלנט, העניק ריאיון לוול סטריט ז'ורנל בו הוא מתייחס למצב הביטחוני בצפון ובדרום המדינה.
על המצב בגבול הצפון אמר גלנט: "שמונים אלף תושבים חייבם לחזור בתחושת ביטחון הביתה, אם לא יקרה משהו שיאפשר זאת אנחנו לא נוותר ולא נמנע מפעולות צבאיות".
כמו כן, שר הביטחון התייחס גם למלחמה ברצועה ואמר: "אנחנו קרובים לשלב הבא וכשנסיים תגיע העת גם למשימות מיוחדות. חשוב להבין שאנחנו לא נלחמים מול אויב אחד אלא נגד ציר שלם".
סיכם השר את דבריו.
(תמונה: ארכיון)
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
