
שלושה רימוני נפץ, שני M16 וסמים מסוכנים נתפסו בדרום | צפו בתיעוד
במסגרת פעילות ממוקדת נגד אירועי ירי ושימוש באמצעי לחימה בלתי חוקיים, נערכו השבוע שוטרי תחנת רהט וערוער של מרחב הנגב בשיתוף לוחמי יס"מ נגב, זרוע דרום החטיבה לבט"פ של מג"ב ויחידת הכלבנים המחוזית, בעיר רהט וביישוב ערוער, לצורך איתור מקורות ירי מתוך מתחמי בתים המתרחשים על רקע סכסוכים פליליים בין גורמים בחברה הערבית.
במהלך הפעילות ביצעו הכוחות חיפוש במתחמי בתים בעיר רהט בשכונה 2 ואיתרו 3 רימוני נפץ מאולתרים, תחמושת, מחסניות וכ- 7 ק"ג סמים מסוכנים מסוג מריחואנה וחשיש.
2 תושבי המקום נעצרו במקום והובאו לחקירה בתחנת רהט של מרחב הנגב.
במהלך הפעילות זיהו הכוחות 3 חשודים של פי החשד החזיקו אמל"ח בלתי חוקי בכוונת פגיעה באחרים. לאחר מרדף שבוצע אחרי החשודים, שניסו להימלט ונעצרו בשטח, נתפס בחזקתם אמל"ח לא חוקי מסוג : רובה M16, אקדח גלוק, 2 כוורות זיקוקים, צינורות פלדה, תחמושת מחסניות ומכשירי קשר.
בחיפוש נוסף שביצעו הכוחות בשכונה 1 ו- 2 ביישוב ערוער נעצר חשוד שבמתחם ביתו אותר נשק מסוג M16 , מחסניות ותחמושת.
כלל אמצעי הלחימה נוטרלו ונבדקו על ידי חבלני המחוז הדרומי של משטרת ישראל והועברו להמשך טיפול במסגרת החקירות שנפתחו נגד המעורבים.
ממשטרת ישראל נמסר: "המחוז הדרומי ימשיך לפעול בנחישות וישתמש בכל האמצעים הנדרשים נגד מחוללי פשיעה ויעדים פלילים, בדגש לאיתור מעורבים בעבירות של החזקה ושימוש באמצעי לחימה בניגוד לחוק, על מנת לסכל ולמנוע אירועי ירי ואלימות למען שלום הציבור ובטחונו".
(תמונה: ארכיון)

(דוברות המשטרה)
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
