יונתן סינדל, פלאש 90

ח"כ גוטליב: "הדבר היחיד שפוגע באויב ומרתיע אותו זה לקחת לו שטח ואדמה"
ליאור שדה2.1.24
13
0
0
ח״כ גלי גוטליב התייחסה למלחמה בעזה וללחץ הבינלאומי על ישראל.
גוטליב אמרה כי ״במשך שנים ארוכות הדרג המדיני החרה והחזיק אחרי הדרג הביטחוני והצבאי והדרג הזה דיבר בקול אחד, וכשמדברים בקול אחד זה מדאיג אותי. מה זו הכניעה הזו של לדבר על היום שאחרי לפני שאנחנו מסוגלים לעמוד מול העולם ולומר שכבשנו את הרצועה? האויב שלנו נולד כדי למות במלחמה מולנו, אם יש לנו 30,000 מחבלי חמאס ועוד עשרת אלפים מחבלי ג׳יאהד, ועוד מאה אלף ״מתפקדים״ של שני הארגונים האלה - אזי ההכרזה להשמיד את חמאס לא ריאלית, אם עד עכשיו הרגנו 7,000 מחבלים.
בוא נגיד שבעוד כמה חודשים נחסל 15,000 מחבלים בסך הכולל, האם זו תמונת ניצחון? לא. אנחנו צריכים לייצר תמונת ניצחון אחרת, והיא כיבוש צפון הרצועה. מי שצריך לקבוע את הדירקטיבה זו הממשלה. הדבר היחיד שפוגע באויב ומרתיע אותו זה לקחת לו שטח ואדמה״
13
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
