דובר צה"ל

שישה נשקים - בלילה אחד: לוחמי גדוד 5060 החרימו אמל"ח בחברון
פז אבוחצירה27.12.23
5
0
0
מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל' כוחותינו מגדוד 5060 החרימו עשרות נשקים, סגרו 5 מחרטות לייצור נשק ועצרו מאות מבוקשים.
הכוחות פועלים מסביב לשעון על מנת לסכל טרור, לעצור מבוקשים, להחרים אמצעי לחימה ופועלים כנגד הסתה אשר מיועדים לפגיעה באזרחים תוך שמירה והגברת הביטחון בגזרה.
גם הלילה פעלו לוחמי הגדוד לסיכול פעילות טרור בעיר חברון. במהלך הפעילות, איתרו הלוחמים שלושה רובי סער ושלושה אקדחים.

רס״ן אורן, מ״פ בגדוד 5060 מסר: ״אנו מבינים את החשיבות של פעילויות מסוג זה. הפלוגה שלי תמשיך להיות נכונה לכל משימה, לפעול במקצועיות ונחישות, ולסכל טרור ככל שנדרש וכמה זמן שנדרש״.
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
