פלאש 90

יועמ"ש משרד החוץ: "לא לאפשר לצלב האדום לבקר את המחבלים"
ליאור שדה26.12.23
7
0
0
אלן בייקר, יועמ"ש משרד החוץ ושגריר ישראל בקנדה לשעבר קורא "להפעיל הדדיות מול הצלב האדום".
בייקר אומר לגלי ישראל כי "הדבר היחיד שאפשר לעשות מול הצלב האדום שנמנע מלבקר את החטופים זה להפעיל נגדם הדדיות. אם חמאס לא נותן לצלב האדום לבקר את החטופים שלנו אנחנו רשאים להפעיל הדדיות ולא לאפשר לצלב האדום לבקר את המחבלים שעצרנו במהלך המלחמה".
7
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
