אייל מרגולין, פלאש 90

לאחר החלטת צה"ל | ביישובי הצפון זועמים: "מפקירים את מי שחיים פה"
תום אברמסון22.12.23
8
0
0
ראש מועצת הגליל העליון, גיורא זלץ, תקף בחריפות את החלטת צה"ל לאסוף את הנשקים מכיתות הכוננות ביישובי הצפון, למרות ההסלמה הביטחונית מול ארגון הטרור חיזבאללה.
בריאיון לגלי צה"ל, אמר זלץ: "זה הזוי, מפקירים את מי שחיים פה. מדובר בכל היישובים שאינם צמודי גדר, מחרמון ועד ים תיכון".
"אנחנו במלחמה שהתחילה ב-7.10, ובמלחמה יש צד אחד שמפסיד - ונכון להיום ידו של חזבאללה על העליונה", הוסיף זלץ.

8
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
