
תרגיל פינוי פצועים ביחידת הניוד של חטיבה 226: ״נמצאים במוכנות מתמדת״
מישל מחנין21.12.23
1
0
0
תרגיל פינוי פצועים בקרב התקיים השבוע ביחידת הניוד של חטיבה 226. הכוחות תרגלו חבירה לכוח באירוע רב נפגעים.
במסגרת התרגיל, הכוחות דימו הענקה של עזרה ראשונה לפצועים, ייצוב מצבם ופינוי לנקודת טיפול אחורי (בתי חולים).
יחידת הניוד מבצעת את משימת הניוד תוך תנועה נסתרת, בטוחה, מהירה ולעתים חשוכה, לעבר הכוחות הנפגעים ודואגת להביא פצועים במהירות מירבית תוך ייצוב ושמירת מצבם עד לנקודת טיפול מיטבית.
מדברי סמ״פ ניוד בחטיבה 226, רס״ן (מיל׳) אביחי: ״התרגיל בוצע בשיתוף פעולה מלא של כוחות שנמצאים בקדמת הגדר וכולם מתרגלים יחד לטובת המשימה.
כוחותינו בגבול הצפון מתרגלים כל העת ונמצאים במוכנות מתמדת לכל אשר נידרש״.







1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
