דוברות המשטרה

המשטרה עצרה שב"ח שפרץ למסעדה בת"א - כשהוא מסתתר בתוך המקרר | צפו
פז אבוחצירה17.12.23
6
0
0
המשטרה קיבלה דיווח אודות התפרצות לבית עסק ברח' נחלת בינימין בתל-אביב.
על פי החשד, בשעות הבוקר המוקדמות, פרצו חשודים למסעדה אולם בעליה הבחין בהם באמצעות מצלמת העסק והזעיק משטרה. שוטרי תחנת לב ת"א הגיעו למקום במהירות, סרקו ואיתרו את שני החשודים. אחד מהם הסתתר כשהוא שוכב במקרר בתוך מטבח המסעדה.
שני החשודים, שוהים בלתי חוקיים בני 19, ו-25 מעקרבה נעצרו ונפתחה נגדם חקירה.
היום תתבקש הארכת מעצרם בבימ"ש השלום בת"א.
6
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
