
בתגובה לירי הנ"ט לצפון: כוחותינו ממשיכים לתקוף מטרות חיזבאללה בלבנון
פז אבוחצירה17.12.23
1
0
0
איום ירי הנ"ט בצפון נמשך: מחבלי חיזבאללה ממשיכים לשגר נ"ט ליישובי הצפון, כאשר האחרון בוצע לעבר הישוב דוב"ב שבגליל העליון.
כזכור, אמש נהרג לוחם צה"ל מכטב"מ נפץ ששוגר לעברו מלבנון.
בתגובה לאירועים החוזרים ונשנים של ירי נ"ט לעבר הצפון, כוחותינו ממשיכים לתקוף מטרות חיזבאללה בלבנון.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
