
חברי הממשלה מנחמים את משפחת איזנקוט | בן גביר: "משתתף בצערכם על מות בנכם הגיבור"; גלנט: "נפל על הגנת הארץ"
גל מאיר איזנקוט ז"ל, בנו של רא"ל (במיל') וחבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט נפל בקרב ברצועת עזה, ממטען שהופעל על צוותו.
גל ז"ל שירת ביחידת המילואים של מגלן.
שרים, חברי כנסת ומפלגות מנחמים את גדי וחנה, על מות בנם.
נשיא המדינה יצחק הרצוג: "מיכל ואני דואבים וכואבים באבלם העמוק של גדי וחנה איזנקוט על נפילת בנם גל בקרבות ברצועת עזה. גדי סיפר לי לא אחת על גל, שהיה תבנית נוף משפחתו – ערכי, חותר למצוינות, ואהוב על כולם. כל חייו מקדיש גדי לביטחון ישראל, לצה״ל ולמדינה והיום הוא ומשפחתו משלמים מחיר כבד מנשוא.
גל חונך מילדותו לאהבת העם והמולדת ופעל ברוח זו בכל רגע, גם בעת שנהרג. יחד עם העם כולו אני מחבק את משפחת השכול הישראלית, שקורבנה כבד וקשה מנשוא, ומתחייב – נמשיך לשמור על העם שלנו ועל מדינתנו האהובה, למענם ולמעננו. יהי זכרו של גל ושל הנופלים במלחמה ברוך".
שר הביטחון יואב גלנט: "בצער רב קיבלתי את הבשורה הקשה על נפילתו של גל, בנו של השר גדי איזנקוט עמו חלקתי שנים ארוכות של שירות משותף. גל חונך על ערכי אהבת הארץ, ולדאבון הלב גם נפל למענם. לבי ומחשבותיי עם כל בני המשפחה. מי יתן ונהיה ראויים לקורבנו של גל, ושל כל הנופלים במלחמה הצודקת הזו".
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "תנחומים לשר גדי איזנקוט ומשפחתו היקרה בנפילת בנם הגיבור, רס"ר גל מאיר, בקרב ברצועת עזה. גל ינק מהבית את השירות לעם ישראל, והקריב את חייו למען המדינה של כולנו. עם ישראל כולו מחויב להמשיך ולהילחם כתף אל כתף להשמדת החמאס ולניצחון מדינת ישראל. יהי זכרו ברוך".
שר הכלכלה ניר ברקת: "הלב נשבר מהידיעה הקשה על נפילתו בקרב של גל איזנקוט ז״ל, בנו של הרמטכ״ל לשעבר, השר גדי איזנקוט. אני שולח תנחומים מעומק הלב ומחבק את גדי ואת משפחת איזנקוט היקרים. העם כולו בוכה אתכם. גל נלחם בגבורה ואומץ לב למען מדינת ישראל וביטחונה ושילם על כך בחייו. אנחנו מחויבים להשלים את המשימה ולהכריע את חמאס עד הניצחון המוחלט. יהי זכרו ברוך".
שר האנרגיה ישראל כ"ץ: "חש כאב עצום עם דבר הידיעה על נפילתו של רס"ר גל מאיר איזנקוט, בנם של ידידי השר גדי איזנקוט ורעייתו חנה. כל מי שמכיר את גדי איזנקוט לא הופתע לשמוע שבנו גל היה הכי קרבי שיש. הוא נולד למשפחה שהקדישה את חייה למען הארץ. גל התנדב לשירות קרבי ביחידת מגלן, המשיך לשירות מילואים בעזה ונפל לאחר שלחם בגבורה עבור ההגנה על מדינת ישראל ואזרחי ישראל. גדי עמיתי ורעי, אני שולח לך, לחנה רעייתך ולכל בני משפחתך תנחומים מעומק הלב. לא נרפה, לא נשקוט ולא נפסיק עד הסוף - למען גל ולמען כל הנופלים הגיבורים".
שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "יחד עם כל עם ישראל כואב ובוכה על נופלו של הלוחם גל אייזנקוט ז״ל בנו של רא״ל השר גדי אייזנקוט. אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב לכל המשפחה, עם ישראל כולו מחבק אתכם ואיתכם באבלכם.
הערב נר ראשון של חנוכה. גל, גיבור ישראל מצטרף לשרשרת של גיבורים בני עמנו, וגבורתו יחד עם יתר הנופלים לוחמי צה״ל הם מגש הכסף ולאורם ולזכרם נילחם כולנו יחד למען תקומתה של מדינת ישראל ושל העם הזה בארצו. יהי זכרו של גל ברוך".
חה"כ אלמוג כהן: "גדי יקר. אתמול נפגשנו במעלית, בדרכנו למליאה, התחבקנו ושאלת לשלומי לאחר הקרב באופקים, עניתי שאני בסדר, ושאלתי מה שלום הילד? ענית שהכל בסדר ושהוא גיבור וחזק. נפרדנו בהסכמה שרק יהיו לנו בריאים, השאר זה בונוס. משתתף באבלכם הכבד בנפילת גיבורכם, גיבורנו. שלא תדעו עוד צער. אוהב".
שר העבודה יואב בן צור: ״יחד עם כל אזרחי ישראל משתתף באבלו הכבד מנשוא של ידידי השר והרמטכ״ל לשעבר רא״ל גדי אייזנקוט בנפילת בנו גיבור ישראל, רס״ר גל מאיר הי״ד. גל לוחם אמיץ, בעל תעוזה שנלחם למען הגנת מולדתו ועמו, חירף את נפשו בקרבות העזים ונפל במשימת חייו ברצועת עזה. יהי זכרו ברוך״.
שר המורשת עמיחי אליהו: "בלב כואב אנחנו משתתפים בצערו של רא"ל במיל. גדי אייזנקוט ומשפחתו בנפילת בנו גל הי"ד על הגנת עם ישראל. אורו של גל יאיר במיליוני בתים יהודיים שאת נס ניצחון המכבים יחברו מעתה לנס גבורת המכבים החדשים שהצילו בחייהם את עם ישראל".
השר גדעון סער: ״משתתף בכאבו ובאבלו הכבד של חברי, השר גדי איזנקוט, אחד מגדולי הלוחמים והמפקדים של צה״ל, רעייתו חנה ובני משפחתם על נפילת הבן, הלוחם רס״ר (מיל׳) גל מאיר איזנקוט בקרב בעזה על הגנת עמו. דור חדש של מכבים נלחם בגבורה באויב. מי ייתן ונהיה כולנו ראויים לקורבן הכבד. יהי זכרו ברוך".
חה"כ דבי ביטון: "גדי, חנה ומשפחת אזינקוט היקרה, אין מילים שיכולות לתאר את הכאב והצער על אובדן בנכם גל. גל היה גיבור אמיץ שלחם בגבורה למען ביטחון ישראל. יחד עם כל אזרחי במדינה, מחבקת אתכם בזמן כה קשה. שולחת תנחומים עמוקים למשפחתכם. יהי זכרו של גל ברוך".
סיעת 'המחנה הממלכתי': "סיעת המחנה הממלכתי משתתפת באבלו של חברינו, רא"ל במיל', השר גדי איזנקוט, רעייתו חנה, הילדים: גיא, רותם, יעל, ורד וכל בני המשפחה והחברים. מחבקים אתכם ואבלים יחד איתכם, על נפילתו של גל הגיבור והאהוב, במלחמה על הבית של כולנו. יהי זכרו ברוך".
ראש המועצה המקומית אפרת סא"ל במיל' עודד רביבי: "תושבי המועצה כולם כואבים את נפילתו של גל מאיר אייזנקוט בנו של השר רא"ל במיל גדי אייזנקוט, ידיד אמת של גוש עציון, מורשת הגוש ושל היישוב אפרת ומי שלאורך הדרך ידע להיות גשר בין הצבא להתיישבות בחבל הארץ הזה. תושבי אפרת שולחים ניחומים למשפחת אייזנקוט בשעתם הקשה".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
