
הותר לפרסום: גל מאיר איזנקוט ז"ל, בנו של השר איזנקוט נהרג בלחימה ברצועת עזה
דובר צה"ל מתיר לפרסום את שמם של חיילי צה"ל שנפלו בלחימה ברצועה:
• רס״ר (מיל׳) גל מאיר איזנקוט, (Gal Meir Eisenkot), בן 25, מהרצליה, לוחם בגדוד 699, עוצבת 'חצי האש', נפל בקרב בצפון רצועת עזה (בנו של השר אייזנקוט).
• רס״ם (מיל׳) יונתן דוד דיטש, (Jonathan David Deitch), בן 34, מחריש, לוחם בגדוד הסיור 6623, עוצבת 'חוד החנית' (55), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.
מערכת חדשות 0404 משתתפת בצער משפחתו של השר איזנקוט ושל משפחת דיטש על מות בניהם.
יהי זכרם ברוך.
הלל ביטון רוזן, הכתב הצבאי-ביטחוני של ערוץ 14, מסר: גל אייזנקוט בן 25, בן הזקונים של גדי, התגייס לשייטת ובהמשך שירת ביחידת מגלן כחובש. הבוקר במהלך סריקות במחנה הפליטים ג׳באליה נפגע מפיק מנהרה ממולכד ונפצע באורח אנוש. לאחר טיפול במקום פונה לביה״ח אסותא באשדוד, שם לאחר דקות נקבע מותו.
בזמן האירוע השר אייזנקוט נמצא באוגדה 162, באוגדה בה בנו נלחם בעזה ושומע על האירוע ברשת הקשר כאשר אינו יודע את זהות הנפגעים. לאחר דקות ראש מטה האוגדה לוקח את אייזנקוט הצידה ומבשר לו שבנו נפצע אנוש, ומפונה לבית החולים אסותא, שם נקבע מותו.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
