אבשלום ששוני, פלאש 90

דובר צה"ל: "חוסלו 3 מחבלים שהפרו את הפסקת האש - נחושים להמשיך להילחם"
ליאור שדה29.11.23
4
0
0
דובר צה"ל דניאל הגרי מתייחס לפעימה השישית של שחרור החטופים ולהכנות לחידוש הלחימה נגד חמאס בעזה.
הגרי עדכן כי לפי שעה ההערכה היא כי חמאס מחזיק ב-159 חטופים. הוא התייחס גם להודעת חמאס בנוגע למשפחת ביבס, ואמר כי "האחריות לביטחונם מוטלת באופן מלא על ארגון הטרור חמאס". כמו כן, הגרי עדכן כי כוחות צה"ל חיסלו שלושה מחבלים שהפרו את הפסקת האש והשליכו מטענים לעבר הכוחות.
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
