אורן בן חקון, פלאש 90

"למה לא הוזמנתי לישיבה עם רה"מ? אין להם תשובות בשבילי" | ראש עיריית אשקלון זועם
תום אברמסון29.11.23
12
0
0
"לצערי לא הוזמנתי לישיבה היום עם ראש הממשלה וראשי הרשויות בעוטף למרות שאנחנו העיר המטווחת ביותר, מעריך שזה בגלל שאין להם תשובות בשבילי", כך אמר הערב בזעם ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם.
גלאם הוסיף בתוכנית של יעקב ברדוגו ודורון כהן בגלי ישראל: "אשקלון לצערי לא יכולה לחזור להיות ירוקה כמו הערים האחרות, בגלל קוצר הזמנים של 30 שניות להגיע למרחב מוגן וגם בגלל שמוסדות החינוך לא ממוגנים באופן מלא. לא יכול להיות מצב שתלמידים ותלמידות כבר ארבעה חודשים לא בלימודים". (צילום: ארכיון)

12
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
