אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מה יקרה ביום שאחרי הפסקת האש? | חבר הקבינט: "צריך להניח שחיזבאללה יחזור לשגר"
ליאור שדה28.11.23
15
0
0
חבר הקבינט, גדעון סער, התייחס הבוקר לשאלה מה יקרה ביום שאחרי הפסקת האש מול ארגוני הטרור.
סער אמר לגל"צ כי "צריך להניח שחיזבאללה יחזור לשגר נ"ט בצפון. צריך להניח שבכל החזיתות שהיו קודם, לרבות החזית הצפונית, ברגע שתחודש האש ברצועה - תחודש האש גם בהן".
כזכור, עשרות אלפי מתושבי הצפון עדיין מפונים מבתיהם ולא יחזרו לפני הטיפול בחזית הצפונית.
15
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
