יוסי שקל

ההזדמנות האחרונה ליורו: נבחרת ישראל הוגרלה מול איסלנד בשלב הפלייאוף
תום אברמסון23.11.23
1
0
0
נבחרת ישראל בכדורגל הוגרלה היום (חמישי) מול נבחרת איסלנד בשלב הפלייאוף של מוקדמות יורו 2024.
המשחק ייערך בחודש מרץ הבא בישראל, המנצחת תפגוש את הנבחרת שתנצח בהתמודדות שבין אוקראינה ובוסניה.
יוסי בניון, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל: "מצפה לנו משחק גמר מול איסלנד ואחריו גמר נוסף מול בוסניה או אוקראינה. אני מאוד מקווה שיתאפשר לנו לארח את חצי הגמר כאן בישראל, כדי ליהנות מביתיות אמיתית עם עשרות אלפי אוהדים ביציעים.
יש לנו מספיק זמן כדי לתקן את מה שצריך ולהתכונן לנבחרת שפגשנו אותה פעמיים בליגת האומות וסיימנו בתיקו 2-2. אני מקווה שכל השחקנים הטובים ביותר יעמדו לרשותנו ומאמין כי נצליח להגיע מרחק משחק אחד מהעפלה היסטורית ליורו".

1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
