יונתן סינדל, פלאש 90

השר בן גביר: "אם לא נשלוט בעזה - לא נוכל לגור בעוטף"
ליאור שדה23.11.23
5
0
0
השר לביטחון פנים, איתמר בן גביר, התייחס הבוקר לנושא עסקת החטופים והדחייה שלה על ידי ארגון הטרור חמאס-דאעש.
בן גביר אמר לרשת ב' כי "יש לנו עסק עם נאצים שאנחנו לא יכולים שיהיו בגבולות שלנו. אם לא נשלוט בעזה, לא נוכל לגור גם בעוטף. לא הבנו את הסיפור כאן.
יש אויבים על הגדרות שרוצים להשמיד אותנו. אי אפשר לחיות בסרט שתבוא לשם רשות, שרוצה לעשות לך בדיוק מה שחמאס רוצה".
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
