דובר צה״ל

צה"ל על השיגורים למרכז: "לוחמי ההגנה האווירית ירטו את השיגורים בעזרת המערכות "כיפת ברזל" ו"קלע דוד"
ליאור שדה20.11.23
4
0
0
בצה"ל התייחסו הערב לשיגורים לאזור המרכז.
"בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב גוש דן והשפלה, זוהו שני שיגורים לעבר שטח מדינת ישראל, לוחמי ההגנה האווירית יירטו את השיגורים בעזרת המערכות "כיפת ברזל" ו"קלע דוד", ההתרעות הנרחבות הופעלו בעקבות חשש לשברי יירוט" נמסר מצה"ל.
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
