
0:00 / 0:00
לוחמינו אפשרו לאו"ם להעביר תינוקות מביה"ח שיפא למצרים | תיעוד
פז אבוחצירה20.11.23
7
0
0
ביממה האחרונה אפשרו כוחות צה״ל באמצעות מתאם פעולות הממשלה בשטחים את העברתם של תינוקות עזתים מבית החולים שיפא להמשך קבלת טיפול רפואי במצרים.
התיאום בוצע לבקשת המצרים, ומנהל בית החולים שיפא ובאמצעות צוותים של האו״ם.
מדובר צה"ל נמסר: "פעולה זו היא חלק מהמאמץ ההומניטארי שמאפשרת ישראל במקביל ללחימה כנגד החמא״ס ברצועת עזה".
7
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
