
שר המדע: "עוד נכונה עבודה רבה מאוד ברצועת עזה, אנחנו רק בשלבים הראשונים"
ליאור שדה18.11.23
3
0
0
השר אופיר אקוניס התייחס הערב בראיון לערוץ 14 למצב הלחימה בעזה ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ולתקשורת הישראלית.
אקוניס אמר לאראל סגל ב-14כי ״עוד נכונה עבודה רבה מאוד ברצועת עזה, אנחנו רק בשלבים הראשונים״.
על התקשורת אמר אקוניס: ״אין דברים כאלה בעולם, שככה מתנהגת ״עיתונות״ בזמן מלחמה. אתם מתארים את התקשורת הבריטית נגד צ׳רצ׳יל במלחה״ע ה-2?״
על יו"ר האופוזיציה לפיד אמר: ״לא הייתה התנהגות כזאת של ראש ראש אופוזיציה בזמן לחימה מאז קום המדינה״.
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
