נועם רבקין פנטון, פלאש 90

סמוטריץ' מגיב על הכנסת הדלק לרצועה: "מכניס חמצן לאויב, סינוואר יושב בנחת"
פז אבוחצירה17.11.23
8
0
0
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס לאישור של קבינט המלחמה להכניס סולר לרצועה ואמר שמדובר בטעות קשה.
סמוטריץ': "הכנסת דלק לעזה היא טעות קשה ומנוגדת להחלטת הקבינט. זה משדר חולשה, זה להכניס חמצן לאויב, וזה מאפשר לסינואר לשבת בבונקר ממוזג בנחת, לצפות בחדשות, ולהמשיך לעשות מניפולציות על החברה הישראלית ועל משפחות החטופים. וזאת במקום להכות אותו ואת אנשיו ואת שותפיו ראשי החמאס בחו"ל ללא רחם, עד שאחרוני השורדים שם יתחננו אלינו שנסכים לקבל חזרה את החטופים שלנו ללא תנאי. זו הדרך היחידה להשמיד את חמאס, להשיב את החטופים ולהחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל.
8
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
