
0:00 / 0:00
"התרגשנו מאוד - מצבן הרפואי בסדר": אחות בכירה באיכילוב לאחר הגעת החטופות | צפו
תום אברמסון24.10.23
0
0
0
סמנכ"ל סיעוד בבית החולים איכילוב, אתי עוזיאל, התייחסה הלילה (שלישי) להגעתן של החטופות למקום, לאחר ששוחררו משבי חמאס-דאעש.
"קיבלנו לפני מספר דקות את שתי החטופות הראשונות, התרגשנו מאוד, הן נראות בסדר, מצבן הרפואי בסדר", אמרה עוזיאל. "הן מדברות. בהתחלה ישר הורדנו אותן והבאנו אותן לבני המשפחה שלהן. היה מפגש מאוד מרגש. הן יישארו אצלנו הלילה, ומחר נדע בדיוק".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
