מרים אלסטר, פלאש 90

גלנט שוחח עם אוסטין: "דנו על המשך מתן הסיוע הביטחוני של ארה"ב"
תום אברמסון24.10.23
1
0
0
שר הביטחון יואב גלנט שוחח הלילה (שלישי) עם שר ההגנה האמריקני, לויד אוסטין.
"שני המנהיגים דנו על המשך מתן הסיוע הביטחוני של ארה"ב", נמסר מהפנטגון. "גלנט ואוסטין סקרו את הפעולות שמשרד ההגנה נוקט כדי להרתיע כל גורם מדינתי או לא-מדינתי המבקש להסלים את המלחמה הזו". (צילום: ארכיון)
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
