דוברות איחוד הצלה

הממשלה אישרה פינוי של אוכלוסיות ללא מיגון מאשקלון
פז אבוחצירה19.10.23
1
0
0
עיריית אשקלון הודיעה הערב כי הממשלה אישרה לפנות את מחוסרי המיגון (קומתי ודירתי) כאשר העדיפות היא לאוכלוסיית הצרכים המיוחדים ואת הקשישים מחוסרי עורף משפחתי יציב.
תהליך הפינוי יחל בתחילת השבוע ויימשך לאורך זמן בפעימות בעקבות העומסים הקיימים בימים אלו בבתי המלון וזמינות החדרים בהם בשל המצב הביטחוני.
תושבים שעומדים בקריטריונים ומעוניינים בפינוי מתבקשים למלא את הטופס.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
