
0:00 / 0:00
הרמטכ"ל: "אם חיזבאללה יעז לתקוף - הוא יושמד" | צפו
פז אבוחצירה17.10.23
19
0
0
הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי ביקר היום בפיקוד צפון ונפגש עם חיילי מילואים, כאשר העביר מש מסר ברור לחיזבאללה: שאם יעז לתקוף את מדינתנו, הוא יושמד.
הלוי: "כל אחד הולך לעשות סיכון חיים כי זו מלחמה על הבית, על האזרחים, על ההרתעה, על הקיום. אם חיזבאללה יעשה את הטעות ויתקוף - השמדה השמדה השמדה. תמסרו לכל האנשים הערכה רבה וכוחות המילואים נחוצים להגנה על הבית".
19
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
