
לשכת רה"מ: "נתניהו שוחח עם נשיא איחוד האמירויות"
פז אבוחצירה16.10.23
8
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אמש עם נשיא איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד.
שני המנהיגים דנו בהתפתחויות האזוריות בעקבות המתקפה הרצחנית של חמאס נגד אזרחי ישראל.
רה"מ נתניהו הדגיש כי ישראל נחושה להשמיד את יכולותיו הצבאיות והשלטוניות של החמאס, ועושה כל מאמץ למנוע פגיעה בבלתי-מעורבים.
שני המנהיגים סיכמו לשמור על קשר ביניהם. (צילום: ארכיון)
8
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
