
השר כ"ץ: "מחויבותנו היא לא למרצחי החמאס ומי שסייעו להם"
"תמכתי בסיכום בין רה"מ נתניהו לנשיא ביידן לאספקת מים לאזור דרום עזה כי זה תאם גם את האינטרס הישראלי", אמר הבוקר שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, חה"כ ישראל כ"ץ.
עוד הוסיף השר כ"ץ: "אני מתנגד בתוקף לפתיחת המצור ולהכנסת סחורות לעזה על רקע הומניטרי. מחויבותנו היא למשפחות הנרצחים ובני הערובה החטופים - ולא למרצחי החמאס ומי שסייעו להם".
לנושא התייחס גם חבר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ בועז ביסמוט, שאמר: "אסור לשכוח שגם "האזרחים התמימים"- האכזריים והמפלצתיים מעזה לקחו חלק פעיל בפוגרום בתוך יישובי ישראל, ברצח השיטתי של יהודים ושפיכת דמם, בחטיפת ילדים, קשישים, ואמהות ובכפיתת תינוקות ושריפתם חיים!
אסור לרחם על אכזרים, אין מקום לשום מחווה הומניטרית - יש למחות את זכר עמלק!".
יצוין כי בלשכת ראש הממשלה הבהירו כי "אין כרגע הפסקת אש וסיוע הומניטרי ברצועת עזה תמורת הוצאת זרים".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
