דובר צה"ל

נציגי צה"ל נפגשו עם תושבי העוטף שיקיריהם נעדרים
פז אבוחצירה15.10.23
2
0
0
החל מיום רביעי האחרון, נציגים של צה״ל במילואים מבקרים את תושבי היישובים בעוטף, לטובת איסוף פרטי מידע על אודות יקיריהם, וזאת במסגרת המאמצים של צה״ל לגבש תמונת מצב עדכנית ככל האפשר של הנעדרים.
הצוותים סיפרו על מפגשים מורכבים ומרגשים, עם אנשים יוצאי דופן.
בתמונה ניתן לראות את אל״ם (מיל׳) רובי שטיר ותושבת קיבוץ בארי, במלון "דייוויד" בים המלח.
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
