
0:00 / 0:00
הרמטכ"ל: "האחריות שלנו - להיכנס לעזה"
פז אבוחצירה15.10.23
15
0
0
הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי נפגש היום עם מפקדים ולוחמים בדרום, תדרך והכין אותם לקראת הכניסה הקרקעית.

הלוי: "האחריות שלנו עכשיו זה להיכנס לעזה, לבוא למקומות שהחמאס נערך, פועל ומתכנן ולפגוע בו קשה, בכל מקום ובכל מפקד, להשמיד תשתיות ובמילה אחת - לנצח!"
"הולכים לעשות דבר גדול וחשוב, זו שליחות גדולה וזכות גדולה", הוסיף.

15
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
