
בעקבות השיגור: כוחותינו תוקפים בלבנון
מישל מחנין15.10.23
9
0
0
בפעם החמישית מהבוקר, דובר צה"ל עדכן כי בוצע ירי נ"ט לעבר כוח צה"ל בגבול לבנון.
בהמשך נמסר כי כוחות צה"ל תוקפים את המרחב ממנו שוגרו טילי הנ"ט לעבר מוצב צה"ל בגבול לבנון. כמו כן, נתקפה תשתית צבאית נוספת של ארגון הטרור חיזבאללה מוקדם יותר היום.
כזכור, בעקבות הערכת המצב ואירוע הירי בצפון, הוחלט על בידוד המרחב של עד ארבעה קילומטרים מהגבול הצפוני עם לבנון.
מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל מבהיר כי כניסה למרחב אסורה בהחלט ומבקש מהציבור לגלות עירנות ולא להיכנס למרחב.
אזרחים השוהים בגבול הצפון במרחק של עד שני קילומטר נדרשים להיות צמודים למרחב מוגן".
9
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
