ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד

מרגש: גויס בצו 8 אך הספיק להגיע ללידה של בנו הבכור
מישל מחנין15.10.23
7
0
0
תגידו מזל טוב למשפחת ונדה לרגל לידת בנם הבכור!
אמש פונתה חנה ונדה בת ה-29, תושבת אשקלון, לבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, בעקבות התקדמות הלידה. חרף מאמציה, לא הצליחה להשיג את בעלה הגולנצ'יק, נתנאל ונדה, בן ה-29, שנמצא באותה העת בצפון הארץ לאחר שגויס בצו 8.
עם הגעתה לבית החולים, לצד הטיפול ביולדת, לקחו על עצמם הצוות הרפואי לעשות כל שניתן ולמצוא את האב המאושר. לשמחת כולם, המאמצים נשאו פרי, ונתנאל הספיק להגיע ללידה, להחזיק את בנו בכורו בידיו, לדרוש בשלום אשתו, להודות לצוות הרפואי ותוך זמן קצר נסע בחזרה לבסיסו בצפון הארץ.
7
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
