נועם רבקין פנטון, פלאש 90

נערכים ללחימה בצפון? משרד הבריאות מעביר מטופלים מהצפון למרכז
פז אבוחצירה11.10.23
3
0
0
משרד הבריאות מעדכן הערב שכחלק מהיערכות מערכת הבריאות ובתי החולים להתפתחויות אפשריות במצב הביטחוני, מתבצעת העברת מטופלים מבתי החולים בצפון לבתי חולים במרכז הארץ, זאת על מנת לאפשר הערכות ומוכנות של בתי החולים בחזית הצפונית לכל התפתחות עתידית שעלולה להתרחש.
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
