טל שחר, לע"מ

רה"מ נתניהו וח"כ גנץ הסכימו על הקמת ממשלת חירום
פז אבוחצירה11.10.23
19
0
0
הושג הסכם: בקבינט המלחמה ישבו נתניהו, גלנט וגנץ. איזנקוט ישמש כמשקיף. גנץ, איזנקוט וסער גם יושבעו כשרים בממשלה.
אלו הן עיקרי החלטות השיחה:
יוקם "קבינט ניהול מלחמה" עם שלושה חברים: ראש הממשלה, שר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי. בנוסף, יכהנו רא"ל (במיל') גדי איזנקוט והשר רון דרמר כמשקיפים בקבינט ניהול המלחמה.
מטעם המחנה הממלכתי יתווספו בסך הכל חמישה שרים ללא תיק לקבינט המדיני-ביטחוני (כשאחד מהם כמשקיף): בני גנץ, גדעון סער, גדי איזנקוט ושני שרים נוספים. זאת למשך תקופת המלחמה.
ישמר מקום בקבינט ניהול המלחמה ליו״ר האופוזיציה במידה ויצטרף.
במהלך תקופת המלחמה לא יקודמו הצעות חוק או החלטות ממשלה שאינן נוגעות לניהול המלחמה. כלל המינויים הבכירים יוארכו אוטומטית במהלך תקופת המלחמה.
19
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
