רועי אברהם, לע״מ

נתניהו: הצעתי לגנץ ולפיד להכנס לממשלת חירום
תום אברמסון7.10.23
10
0
0
במהלך הפגישות שיזם ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו״ר האופוזיציה יאיר לפיד ויו״ר ״המחנה הממלכתי״ ח״כ בני גנץ, נתניהו הציע לשניהם כניסה לממשלת חירום רחבה.
ההצעה היא באותה מתכונת שלפיה הצטרף ראש האופוזיציה מנחם בגין ז״ל לממשלת אשכול ערב מלחמת ששת הימים. (צילום: ארכיון)
10
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
