
ההרס בהתיישבות | סון הר מלך: "מה נסגר בצלאל?"
מישל מחנין27.9.23
15
0
0
ההרס בהתיישבות נמשך גם היום, כאשר כוחות משטרה ומנהל אזרחי מבצעים הרס בגבעת שדה יונתן בבנימין.
מבנה הבחורים מפונה, דיר העיזים נהרס לחתיכות והציוד כולו מוחרם ומועלה על משאית.
בציוץ שפרסמה ח"כ לימור סון הר מלך פנתה לשר בצלאל סמוטריץ' וכתבה: "מה נסגר בצלאל?".
15
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
