דוברות המשטרה

תייר ניסה להבריח כמות גדולה של מריחואנה - ונעצר בנתב"ג
פז אבוחצירה24.9.23
2
0
0
בלשי משטרת מרחב נתב"ג עצרו הלילה באולם המכס תייר בשנות השלושים לחייו שבכבודתו נמצאה 16 ק"ג סמים מסוג מריחואנה.
הבלשים הצליחו לתפוס אותו לאחר שמזוודתו שעברה שיקוף, העלתה את חשדם של בודקי המכס ואלה הזעיקו את השוטרים.
כאמור, החשוד נעצר והועבר לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה ובסיום חקירתו נכלא.
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
